Ett år sedan..

Idag är det exakt ett år sedan vi gick upp tidigt på morgonen och åkte till Öland för att titta på en häst (Cola).

Jag minns dagen som den vore i förra veckan. Vi var där jätte tidigt, det gick snabbare att köra till Öland än vad Eniro visade. Vi fick se Cola i stallet och sedan när hon blev riden och hoppad på deras bana. Därefter hoppade jag upp och red henne lite och hoppade lite. Sedan frågade dem hur de kändes jag bara helt ok. Han som visade henne blev lite besviken. Men mamma bara för att vara från Matilda är dem orden väldigt positiva.

Hoppade av och sånt. Sedan började vi redan prata om köp och bestämde oss på plats och bestämde lite närmare om detaljer om besiktning osv. Sedan efter cirka 1 vecka fick vi besiktningspapperna och allting var klart Cola var min.


en av de första bilderna på Cola här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0