Hoppning Pralin

Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik till inlägget. Idag på förmiddagen var där Pay and Ride i Åstorp för Ponny. Givetvis har jag ingen ponny. Men efter den var slut hoppade jag samma bana med Pralin och Maria var där och coatchade.

Red fram tävlingslikt själv och hoppade fram. Sedan gick jag ut och hoppade banan. Det gick bra 1,2 och på väg till 3:an som var ett plank så red jag för dålig väg på bågen och varken jag och Pralin han förbereda oss för hindret så hon smet sidan om det. Stannade och fick instruktioner och började om från början. Red ut vägen till 3:an mer denna gången. Men sen red jag dålig väg på båge till 4:an så efter 4:an tappade jag både balans och stigbyglen så jag gjorde en volt och fortsatte sedan banan med bla bank.

Höjde sedan banan till 1,10 och jag hoppade igen, jag fick ingen flyt alls, rev 1:an, kracha i 2:an och sedan fick jag instruktioner igen. Jag red aldeles för mycket backa backa backa. Jag hade inget flyt framåt. Pralin som brukar skena runt med mig gick aldeles för kontrollerat.

Hoppade sedan om från början och allting var perfekt. Inga problem men höjden placeringen av hinder eller någonting. Allt bara stämde perfekt!

Jag tyckte jag red dåligt och gjorde lite många ryttarmissar i början.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 03:28:33
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0