Tävling Munka Cola

Idag var jag i Munka och tävlade Cola för första gången i år! Första gången sedan i november och dessutom var det första gången jag tävlade henne på gräs!

1m - 4 fel
Hon var rätt stark och det blev ganska mycket "dragkamp" i denna klassen. Men hon hoppade fint på hinder och kom lite nära en oxer och petade den.

 


1m- 4 fel
I denna klassen var hon lite mattare och var inte alls lika stark. Här gick hon betydligt bättre. Fråga inte vad jag gör in i kombinationen, man kan inte galopera jätte sakta in i en kombination. Men men hon hoppade fint där ändå och det var nerförsbacke så jag tänkte hålla tillbaka lite men det blev lite för mycket in. Annars var hon fin här med.

 

Här kommer en bild från första klassen! Dock lite suddig
 

Fanns det någon på plats som fotograferade? Kanske tog något kort på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0