Dagens ridnig!

Jag han med en dagens riding idag med!

Det var Cola som fick komma upp i ridhuset och röra på sina små (läs stora ben).

Började med att mamma longerade henne några varv, sedan hoppade jag upp och red henne ett litet tag. Vi håller på att sätta igång henne nu! Ska bli underbart när hon också är igång. Hon var lite spänd och busig. Hon bockade lite och hade sig men annars gick hon jätte fint! Jag höll inte ens på att trilla av!
Det bästa av allt var att vi hade ridhuset för oss själva!

Helt sjukt vad jag har saknat att rida henne, jag kom på det när jag satt på henne idag!

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

sv: aha! nej den ser galet skön ut. Jo jag visste att nästan alla i OS hade den, men gud vad knäppa regler! ibland förstår jag mig inte på vårt land :s haha!

2011-03-03 @ 23:24:09
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Mira

vilken härlig bild! :D

2011-03-05 @ 01:08:07
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0