Jag har inte berättat om....

Träningen i onsdags med Pralin för Maria.

Vad ska jag säga om träningen? Jo, det känndes som jag kom långt i markarbetet innan jag började hoppa. Sedan hoppade jag serien jag hoppade med Tari i måndags tror jag att det var.

Det gick jätte bra hoppade den cirka 5-6 gånger och nästa gång så var det lite större typ 5 cm? dem höjde verkligen inte mycket och då händer det som inte ska hända... Pralin får efter oxern för sig att där är studs till nästa hinder där det är ett galoppsprång, så hon hoppar av direkt istället och gör något konstigt i avsprångspunkten typ snubblar till eller vet inte riktigt var hon har benen och detta resultetar ju i att jag flyger av och Pralin håller på att gå omkull, men Pralin räddar situvationen för egen del. Men jag landar på marken....

Landar och landar, jag flyger och tar hela smällen med min höft. Ont som in i hade jag, jag låg kvar länge på marken innan jag började röra på mig och reste mig upp, hoppade direkt upp på Pralin... Hoppade serien igen och fortsatte med träningen som ingenting hade hänt....

Men när jag skulle hoppa av Pralin kom jag på att jag inte kunde gå, och jag kunde verkligen inte gå... Sedan dess har jag haft jätte ont i min höft och numera ser den ut så här....
Lite dålig bild men det ser värre ut och är mer svullet i verkligheten.. man ser lite dåligt på bilden..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Usch :(

2011-03-27 @ 14:15:44
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0