Mitt nyaste inköp är...


Ett par nya transportskydd från Pessoa! (dem ska vara svarta, blixten ville inte riktigt som jag...)

Detta är sammanlagt mitt tredje par Pessoa transportskydd jag köper. Ett par hade jag till ponnysarna som numera är sålda. Sedan har jag ett par i storlek full sedan tidigare och nu köpte jag ett par till i storlek full!

Jag äskar kvaliten och alting på dessa transportskydden. Dem är tjocka i materiallet, regälla och extra förstärkning längst ner vid hovarna som är super bra. Dem sitter också väldigt bra på plats på benen, dem kasar inte och är lätta att ta på och av (inte när dem är nya för då sitter kadborren som berget..). Dem har även fått väldigt bra på tester på Hippson osv, med enda minuset Priset. Men vem köper saker till fullpris? Inte ofta jag gör det i alla fall!

Så här ser dem in på insidan, färgerna gör inte riktigt sin rätt men ungefär. Det som är så bra med dem är att man lätt kan ha senskydden under transportskydden också!

Kommentarer
Postat av: beatrice

vilka snygga ! :)

2011-03-11 @ 15:49:41
URL: http://beatriceks.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygga! :)

2011-03-11 @ 18:35:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sofia

snygga =)

2011-03-12 @ 21:27:24
URL: http://contuna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej,

jag undrar var du har köpt dom någonstans? Letar också efter Pessoa transportskydd :) & vad kostade dom?

2011-07-23 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0