Mycket att göra lite betalt..

Så är det kanske? Vem vet?

Jag har i alla fall haft väldigt mycket att göra och lite tid vid datorn, det har hänt mycket saker och ting. Mycket som ska göras och dessutom har jag fått något ryck och ska baka så mycket jag bara kan för att stoppa allt i frysen för att jag har fått damp för att vi aldrig har några kakor! Så kan man också göra!

Hästarna ska dessutom ridas och tränas och hållas igång för fullt, det tar sin lilla tid allting! Tävlingsplanen för lite mer än en månad ligger klar, dessutom lite planering vad som ska ske med hästarna är också klart, skönt att veta lite hur dem ska gå och så inom den närmsta tiden! Jag har kommit bra underfull med det nu tycker jag, då är det bara att köra på!

Vissa saker glömmer man aldrig.... Vissa saker tar aldrig slut iheller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0