SM-titande

Idag tog jag mig i kragen och gick upp kl 8!! För att hinna rida två hästar innan det var dags för mig och en kompis att åka in till HFRK och titta på SM!

Det var kul att vara inne i Helsingborg och titta på lite stortävlingar! Man blir själv så tävlingssugen så man vet inte var man ska ta vägen! Kul att se alla duktiga ryttare och tappra hästar! Skillnaden mellan Juniorerna och Seniorerna var stor både ridmässigt och på hästarna. Det märktes tydligt!

Men man lär så länge man lever, jag tyckte Juniorerna och YR red riktigt bra ändå, men seniorerna var så klart några snäpp högre!

Grattis alla som blev placerade och tog medalj!

Kommentarer
Postat av: sanna & emilia

Hej! Var gärna med och skicka in bild på dig och din ponny till [email protected] så kommer vi att betygsätta dig och din ponny, samtidigt som du får en länkning!:D

2011-03-15 @ 19:47:35
URL: http://teamvictory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0