Trött

Idag har varit en grå dag, det har regnat och blåst. Inget kul, det har även åskat nu på eftermiddagen/kvällen!

Hästarna fick in sin vilodag idag, alla tre. Jag gillar inte att låta alla hästarna vila på en och samma dag, men ibland har man tyvärr inte så mycket mer att välja på!

I morgon får jag se om alla tre går eller det bara blir två det beror på... Det är även rätt skönt på ett sätt att det inte är några fler träningar denna veckan, på ett sett är det tråkigt man vill ju utvecklas!

Jag får se om jag åker in och tittar på SM någon dag istället!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Klart du ska kolla på Sm om du har möjlighet. Kan ju vara väldigt inspirerande.

2011-03-11 @ 08:51:40
URL: http://teamjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0