Gårdagens träning med Cola

Igår var jag iväg i Åstorp och tränade Cola tidigt på morgonen enligt mig kl 9 var vi där.

Cola uppförde sig faktiskt riktigt bra, hon blir ganska stark för mig ibland. Många ökningar och minskningar och till sist lyssnade hon riktigt bra på mig.

Började hoppa lite och det gick också väldigt bra. Hoppade några linjer, började med att av misstag rida linjen på ett galoppsprång för mycket, sedan red jag de på de antalet som skulle vara och då gick det inte lika bra. Då blev hon stark och drog iväg aldeles för mycket. Vi konstaterade att det var bättre att rida på ett galoppsprång mer istället nu i början för att sedan träna på att rida på rätt antal..

Det var ungefär det som hände på träningen, det blev inga bilder eller någonting. Det är inte så lätt när mamma inte var kvar och tittade på träningen. Hon åkte iväg och hämtade brädor till klubben istället..


Bild från någon annan träning i år med Cola.

Vi åkte senare tillbaka till Åstorp för att hjälpa till. Åkte därifrån vid 9-tiden. Blev lite sent men sånt är det. Där hände en moppeolycka också precis på vägen ovanför anläggningen, vi såg det iom vi byggde banan då. Där kom brandkår, ambulanser, poliser. Hemskt såg det ut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken nivå tävlar du på? :) Fin blogg:D

2011-05-29 @ 16:51:41
URL: http://equipaget.blogg.se/
Postat av: .

Har bara en liten fråga?

Du köpte ju ett par veredus guarnieri i typ Mars :)och de är så här att jag letar efter ett par begagnade sådana och när jag tittade på dina senaste bilder och lite tillbaka.. så rider du inte i dem :$ du har ingen tanke på att sälja dom ?,asså ifallom du nte har nytta av dom?

du får tycka jag är sjuk i huvet och frågar en sådan konstig fråga xd men fråga kan man väll alltid ?:)

2011-05-29 @ 18:39:55
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 02:55:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0