Inspiration?

Jag har helt blivit av med min blogginspiration. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Vad tycker ni att är intressant att läsa om?

Cola var på sin första träning i Åstorp och första gången för Maria. Det gick faktiskt över förväntan, men jag kan inte säga att det gick bra precis. Cola har ju sina svagheter precis som alla andra och dem blev väldigt tydliga idag och det är det jag måste träna mer på. Hennes svagheter är lite mina svagheter också. Min sits är mitt största minus och det är väldigt stort...

Jag har även börjat springa och cykla lite, allt för att få bättre kondis och dels vill jag inte vara så mycket saktare än min bror så jag måste ligga i! haha!


Inspiration på hög nivå, jag och Tari 2:a i HFRK.

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Vad kul! Då får du komma ut och hälsa på mig i pauserna :D

2011-05-07 @ 21:18:51
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0