Maria träning Cola

Idag var det efter många diskussioner Cola som fick följa med på träningen. Första problemet som kommer upp är när jag ska träna, andra problemet är hur många jag ska träna och tredje problemet är vem jag ska träna, och fjärde problemet är vem jag ska ha vilken dag. Som ni förstår är det inte lätt att ha tre hästar i tävlingsform som ska tränas och tävlas! Det blir endel pusslande för att få ihop det med träningar och tävlingar iom vi bara kan köra en häst åt gången!

Till träningen, Cola var jätte duktig idag när jag red fram henne. Hon lyssnade ganska bra, hade sporrar idag till skillnad från förra gången. Hon fick flytta sig för båda skänklarna, i galoppen ökade och minskade jag samt galopperade över en bom på en volt. Jag ska kanske tillägga att när jag tränade så visade bilen att det var 26 grader ute! Lite för varmt att träna men det gick super ändå!

Hoppningen gick hyffsat kunde gått bättre tycker jag..

Mamma hade kameran med idag, hon var stolt för hon tog i rätt tillfälle men då var plötsligt jag inte med...

Det slutade med att Maria tog några kort när jag hoppade istället! Haha...

Och dessa två korten är resultatet av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0