Tävling Perstorp Tari

Idag har jag hunnit massor, bla avverka tävling i Perstorp, hunnit vara funkis på ponny Div 1 i Åstorp. Var uppe tidigt, åkte till Perstorp tävlade där. Hem och hoppa upp och rida Cola, som för övrigt gick sjukt fint! Lasta av bilen, äta och sedan bege sig till Åstorp en minut i kl 1 var vi där! snacka om att hålla igång!

Nu till resultatet!

1,10 regionalt -4 fel
Det var en konstig sväng till 1:an och det var ett räcke. Tari brukar alltid hoppa konstigt på första hindret men nu hoppade hon perfekt! hon hoppade jätte bra och allting bara stämde perfekt tills B-hindret i kombinationen som var sista hindret i grunden. Jag hörde inte ens att hon var i den men tyvärr bestämde den sig när jag nästan var i mål för att trilla ner...



Detta var dagens i kort väg.. Mamma måste träna mer på att ta kort känner jag när jag ser korten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0