Appen fyller inte sin funktion...

Jag har flera gånger försökt blogga via appen men utan att lyckas tyvärr.

Här har inte hänt jätte mycket, går man utanför dörrarna möts man av storm. Det blåser mycket mycket här.

I förmiddags innan blåsen hade ökat allt för mycket var jag iväg på träning, en två-dagars träning för en "gästtränare". Intressant och höra någon annans syn på saker och ting. Jag tror att man lätt annars snöar in sig i de gamla vanliga, vi kanske återkommer till det senare? Vem vet... Jag tänkte att jag kanske kunde skriva om detta i ett separat inlägg..... 
 
Pralin fick gå dag 1 och Cola dag 2.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

2011-11-27 @ 22:35:25
URL: http://elviraasliv.blogg.se/
Postat av: Marie

För mig funkade det inte förän jag kom hem och kunde koppla upp till det fasta nätverket

2011-11-28 @ 16:22:58
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0