3. Det här behöver jag träna mer på

Första tanken som slår mig när jag tänker på vad jag behöver träna mer på, det är att jag behöver träna mer på allt. Inom ridsporten är man inte som bäst förrän man är 50 år (se på RGB EM-guld 49-år gammal). Inom ridsporten är det så att man behöver oftast träna på väldigt många olika saker, när en sak blir bättre blir en annan sak sämmre och det finns alltid saker man behöver förbättra. 

·          Att jag lutar mig framåt och har extremt dålig hållning

·          Att jag oftast rider med raka armar (måste böja på dem och på så sätt får jag mer buren hand)

·          Att mina skänklar ibland lever sitt eget liv (mest vänsterskänkeln)

·          Att jag tittar ner

+ en massa andra saker, rutin kan man tex aldrig få för mycket av.


Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Ska vi följa varandra via bloglovin? :) Säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig!

2011-10-10 @ 13:21:06
URL: http://youngrider.webblogg.se/
Postat av: Marie

HejHej, gillar din blogg :)

Du är inte intresserad av ett länkbyte? :D

2011-10-11 @ 00:09:17
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0