4. Det här är jag bra på

Vad är jag egentligen bra på? Vad kan man skriva på denna punkten utan att man uppfattas som man skryter?

·          Jag är ganska orädd när jag sitter på bråkiga hästar

·          Jag är bra på att göra fel? (kan man vara bra på det?)

Jag kommer inte på mycket mer att skriva på denna punkten, jag gilla inte att prata om positiva sidor hos mig själv, jag är aldeles för inbäddad i det negativa och det som behöver förbättras. Jag är sällan nöjd med mig själv.

Jag är många gånger mycket mer nöjd med min häst!


Kommentarer
Postat av: Marie

Frågestund på bloggen - kika in och skriv en liten fråga :)

2011-10-12 @ 13:11:42
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0