Bilder från dagens ridning


Man kan fråga sig vad jag hittar på bilen, lite för raka ben och armar... Man kan även fråga sig vilken gångart Cola går i?

Gångarten är galopp i fult ös... Det gick så fort så jag fick inte kontroll på henne, det tog flera hundra meter innan jag fick ner henne i lugn galopp. Hon är verkligen en duracellkanin.


Denna sista bilen är jag mest nöjd med, där börjar Cola slappna av lite mer i traven och jag har ganska bra sits. Dock kunde jag rätat upp mig mer och haft mer böjda armbågar. Men jag gillar den bilen riktigt mycket.

Det var som sagt var mycket bus och mycket fart idag, jag hade svårt för att ha kontroll på Cola hela tiden, därför ser det ut som jag håller jätte hårt i henne. Hon var mega pigg och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0