Gårdagens träning

Igår var det dags för hoppträning med Pralin igen.

Hon gick riktigt fint under framridningen. Dock lutar jag mig alldeles för mycket framåt på henne, jag gör inte det lika mycket på dem andra två hästarna som jag gör på Pralin. Tror att det beror på att Pralin har kort hals och lite framparti. Sen tar jag ner händerna och lägger dem i manen på Pralin också istället för att lyfta upp dem.

Hoppade sedan lite och hon hoppade riktigt bra. Dock vet hon inte riktigt hur hon ska göra när hon trampar om så då blir sprången lite konstiga men hon hoppade allting utan några större problem.

Pralin var mycket mjukare och finare på träningen är vad hon brukar vara, vi tror att detta beror på att jag tömkörde henne dagen innan i 45 min (vi var inte riktigt överens därav den långa tiden).

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg! :)

2011-10-27 @ 19:18:32
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0