Spännande!

Nu lovar jag att uppdateringen ska bli lite bättre.

Jag har tillbringat början av veckan på kurs, spännande och intressant. Kursen gav många nya tankar och idéer om både hästar, bloggen och lite allt möjligt.

Det var oerhört lärorikt att befinna sig där vi var, även fall jag inte delade samma åsikter med föreläsaren alla gånger, men det är roligt att se allting ur olika perspektiv. Jag insåg även att vi hade olika syn på hästar, ridning och allt vad det innebär. Jag tror att man måste försöka hitta sin egen stil, den som passar en själv bäst och även hästen bäst. Jag insåg även att det var väldigt stor skillnad på islandshästarna vi använde oss av och mina egna halvblodshästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0