Dagens ridpass

Först ut var Cola.

Idag fick hon gå hemma på banan, först tänkte jag ta ut henne på vallen, men sen insåg (eller bestämde) jag att hon skulle träna i morgon. Min tidsplanering är jätte bra jag vet.
Hon trimmades lagom mycket på banan hemma, jag kan inte påstå att det gick jätte bra. Hon var rätt pigg och busade mest rundor och hade bara lite alvar. Men hon slappnade av mer på slutet.

Tarisen däremot fick gå på vallen idag. Jag skrittade först fram henne, sen red jag upp och ner en ganska brant backe ett antal gånger. Sen galopperade jag hem, skrittade lite där galopperade ner till ån, skrittade upp å ner för backen, galopperade hem. Så höll jag på och tränade intervaller med Tari idag. Vår gård ligger på ena sidan av åkern och ån på andra sidan och vid ån finns det bäst backar.

(båda bilderna är från i söndags.)


Kommentarer
Postat av: julia

frågestund på bloggen :)

2012-04-19 @ 21:36:09
URL: http://halvblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0