Utslagen

Jag har varit totalt utslagen. Först hände en olyckshändelse i slutet på förra veckan som gjorde att jag blev blåslagen och halt (känner dock av det än men men..).

Sen till det värsta i måndags drabbades jag av någon elak influensa/förkylningssak som gjorde att jag har varit totalt utslagen. Jag har knappt orkat vara vaken. Jag har precis kämpat mig igenom veckans föreläsningar, perfekt. Sedan har jag mest legat och varit utslagen. Jag brukar aldrig låta mina hästar vila pga av att jag är sjuk men nej det har inte gått att rida, igår red jag och jag orkade inte allt för mycket!

Men det gör inte så mycket mina hästar tar det lugnt nu, då det inte är några tävlingar eller träningar inplanerade.
Akrivbild

Har fått en ny stationär dator på mitt rum, därav har jag inga bilder på denna datorn. Min gamla stationära dator hade sagt upp sig för ett tag sedan. Men jag har klarat mig med min bärbara men nu har jag alltså två fungerande datorer igen= Perfekt!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- American Paint Horses

Fin blogg, bloglovinbyte? :)

2012-04-06 @ 20:16:44
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0