Hemma igen

Igår kom vi hem från Tingsryd igen. Helgen har varit riktigt rolig, reslutaten från helgen ska vi dock bortse från då dem inte var så fantastiska utan snarare det sämsta vi hittat på i historien.
 
Cola tyckte ganska snabbt att det var helt okay att bo borta, hon gnäggade när alla andra gnäggade och när vi kom på morgonen och skulle mata henne gnäggade hon hysteriskt och vräkte i sig maten. Hon måste varit utsvullten, trots att hon inte varit utan mat så länge, men Cola tyckte nog det.
 
Cola var även super snäll ute i skogen och när jag hoppat färdigt så ville hon gå in i sin box i tävlingsstallet igen. Så hon var riktigt nöjd med det. Hon stod stilla i släpen hela vägen hem.
 
Helgen började sådär med ett ner i 1,10 helt mitt fel, i 1,20 kom vi lite fel på ett hinder, de trillade sen tappade både jag och Cola koncentrationen och några fler bommar trillade. Sen i sista 1,20 igår, så var hon jätte fin till 4:de hindret som hon rev, sen red jag en lite längre väg till kombinationen där jag blev riktigt störd av ryttaren efter mig (som jag för övrigt vet vem är, har tävlat för samma klubb bla) och då fick jag bromsa och kom helt i botten in i kombinationen så Cola hade inte en chans och klara A-hindret så hon rev det ganska grovt, och sen fick vi aldrig tillbaka rytmen och tempot och lite (många) fler bommar trillade pga av att jag blev störd då innan. Sen fick vi ett tidsfel åxå.
Framridning ute i skogen
Cola stämplar in sin hov i magplattan under första klassen.
Trippelbarren i 1,20 som vi inte har några som helst problem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0