R.I.P Pralin

Rest in Peace Pralin 16 April 2002- 16 Juli 2012
 
Nu har det gått precis tre veckor sedan Pralin lämnade oss. Pralin tog sitt sista andetag den där måndagsmorgonen i juli. Anledningen var en skada som satte stopp för hennes framtid, inte bara som tävlingshäst utan även som avelssto, därför var det tunga beslutet ett nödvändigt beslut.
 
Pralin och jag han ta en del placeringar lokalt och vi avslutade på tävlingsbanorna med att bli placerade i vår sista start förra året i Åstorp.
En av de sista ridbilderna som togs på Pralin
En av de sista ridbilderna som togs på Pralin i början på året.
Bilden som finns på min vägg på mitt rum till mine av Pralin, tagen förra sommaren.
Tävling i Harplinge
Ett till kort från Harpligen där vi debuterade 1,05 med ett nerslag. Högre klasser än så blev det tyvärr inte...
 
Rest in Peace Pralin, vi minns alltid dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tråkigt :( får man vara så ofin och fråga vad hon hade för skada? Tycker de är lite intressant med skador då jag har planen på att bli veterinär. Förstår om du inte vill svara men är tacksam för svar.

2012-08-09 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0