Det blev ingen träning...

Denna gången bara på grund av mig själv. Jag skulle tränat Curre idag, men det blev inte riktigt som planerat.
 
I flera dagar i rad och flera gånger om dagen har jag fått världens näsblod, och när jag får näsblod blir jag så illamående och yr och mår allmänt riktigt dåligt. Dock släpper det ett tag efter näsblodet slutat blöda.
 
I förmiddags hade jag riktigt regällt näsblod som gjorde att jag inte klarade av att åka med och handla, det slutade så småningom och jag tyckte jag kände mig helt ok, och skulle träna. Hade siktet instält på detta, när det var 1 och en halvtimme kvar till jag skulle träna får jag helt plötsligt bara världens näsblod igen. Och med tanke på att det är fyra röda dagar och man måste in och etsa kärlet i näsan så fort man har fått näsblod så fick det helt enkelt bli så.
 
Så istället för träningen blev det en akuttid på vårdcentralen och kärlet i näsan är numera etsat, efteråt och nu gör det ganska ont. Därför blev ingen mer riden idag förutom Cola i morse.
 
Träningen med Curre sköt vi fram till i morgon bitti istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0