Ett av höstens projekt har varit...

Att måla dessa bommarna till klubben, det tog mer tid och var besvärligare än vad jag trode. Men det reslultatet blev riktigt snyggt, jag tyckte det blev rätt häftiga färgkombinationer!
 
Bommarna används idag på föreningen och dessa bommarna använde man till framhoppningshinder på tävlingarna i december bla. Det som irriterar mig mest är när man vilket många gör använder dessa nymålade bommar som travbommar på marken, när det finns plastbommar som är sjukt mycket bättre till just detta endamålet. Klart att bommarna ska användas, men då får de ligga uppe som hinder.
Bommarna jag målade i höstas.
 
I vår ska jag ta nya friska tag och försöka måla fler bommar till föreningen, det som är lite besvärligt är att det inte finns många som vill hjälpa till att måla bommar. Men men, har några plank på gång också som ska bli lite kortare och målas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0