Ridvägar, Ja tack!

Varför har man inte sånna här jätte breda, de var säkert 20 meter breda och perfekt underlag och gick runt hela parken. Varför har man inte det i Sverige?
Hyde Park i sig var jätte stor, en upplevelse för livet att besöka London. En massa hästar mötte man också mitt inne i London, Jag hade velat se massa hästar mitt inne i storstäderna här i Sverige.
Här är två söta ponnyer och ryttare ute längst kanten i Hyde Park, London.
 
Man får verkligen flachbacks till Londonvistelsen nu när Olympiatävlingarna snart äger rum. Tänk att det var i början av november jag var i London och såg alla atraktionerna, åkte förarlösa tåg, var ute på Greenwich park och såg där OS-arenan i ridsporten hade legat. London är helt fantastiskt, Jag vill tillbaka och tillbringa lite fler dagar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0