Smidigt!

Igår skulle jag hoppa KM med Curre. Det slutade med att jag tillbringade många timmar på akuten istället. Roligare kan man faktiskt ha det, men men så blev det inte.
 
Ingenting brutet och bara mjukdelsskador, bula i huvudet (trots hjälm), spräckte skärmen på hjälmen dessutom. På akuten frågade man mig en miljon gånger om jag hade hjälm, jaaa, jag hade både hjälm och säkerhetsväst. Man frågade även på akuten om jag red barbacka, jag bara eeh de hade nog inte varit så lämpligt.
 
Nu lever jag på max dos av både ipren och panodil och mår hyffsat så länge jag inte rör mig för mycket.
bild från september då det gick att rida hemma.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh nej! Hoppas du blir bra snart!

2012-12-18 @ 23:26:33
URL: http://nozlihn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0