Träning och träning

Igår på Annandag Jul tränade jag kl halv 9 på morgonen med Curre. Tro det eller ej, jag var faktiskt vaken och träningen gick rikigt bra. Han var mycket lugnare än dagen innan och vi hoppade lite igen och det gick också mycket bättre än dagen tidigare. Han var inte alls lika vild, sprang bara iväg en gång och annars lyssnade han på mig.
 
Idag hoppade jag Cola på pay & riden. Den kändes verkligen att jag mest jobbat med Curre och hoppa låga hinder i ett lågt tempo på honom. Med Cola idag satt det lite i och när jag hoppade banan första gången fick vi ett för mycket på alla distanser i början av banan. Sedan hoppade jag den en gång till och då stämde allting. Hoppade bara banan inte så jätte högt, men de var aldeles lagom för mig och Cola som inte hoppat sedan tävlingarna var i Åstorp senast. Lite jobbigt är dock att jag fortfarande har ont i min arm och att det gör ont när jag hoppar upp och när vi landar efter ett hinder. Men det kan man leva med ibland, hoppas att det blir bättre snart.
In i i trekombinationen i Perstorp. Hoppar lite snett gör vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0