Hoppas alla haft en riktigt bra alla <3 dag

Idag är det alla hjärtansdag och jag hoppas att alla haft en underbar dag.

Idag har det regnat, snöat och blåst? Därav blev det en vilodag för hästarna. Egentligen gillar jag inte när alla hästarna vilar samma dag. Men jag kunde inte rida ute på åkern som igår och med väglaget och risk för att det var halt där man lastar och lastar av fick mina hästar vila idag.

Tanken var ändå att dem skulle vilat igår, så det gör egentligen inte så mycket också har jag haft tid för annat.

Lite nyheter för er som läser bloggen, jag har spånat på lite nya idér på lite mer varierade inlägg men inte mycket mer än så. När jag får lite mer tid vilket förhoppningsvis blir nästa vecka ska jag skriva lite fakta inlägg tänkte jag.

gammal favorit bild i repris

Kommentarer
Postat av: Nozlihn

vilken härlig bild!!

2012-02-15 @ 01:00:43
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0