Året var 2011

Januari: Jag fick hem min nya häst Pralin.


Februari:
Jag tog beslutet och bytade klubb samt tränare. Väldigt inspirerande! Debuterade i tävlingssamanhang tillsammans med Pralin, resultatet blev en 0:a i 90 och 8 fel i 1m. Efter jag haft henne i cirka en månad.


Mars:
Jag fortsatte träna mycket för min nya tränare och tävlade en del, lyckades även flyga av Pralin.

(en bild från månaden, dock på Tarisen)

April: Jag fyllde 20 år och hade världens bästa 20-årsdag! Den firades på tävling, resultatet blev en 2:dra plats i 1,10 med Tari.


Maj: Utetävlingarna och träningarna började. Jag visar ett resultat av en träning, där tränaren agerar fotograf.


Juni: Tävlingarna, träningarna fortsatte.


Juli:
Uppfräschningen av stallet började och allt skulle målas.


Augusti: Tävlade ganska intensivt, på en helg tävlade jag tre olika hästar, tre olika dagar, på två olika ställen..


September: Jag och Cola debuterade regionalt tillsammans, Tari och jag blev 5.a reg 1,15


Oktober: Inget speciellt hände


November: Hände inte så mycket mer under denna månaden heller..
image description

December: Avslutade tävlingsäsongen med bra tävlingar med Cola och Pralin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0