Årets första ridtur!

Idag fick Cola och Tari sin första ridtur detta året!

Tari fick mest lulla lite runt, jag ansåg det var läge för det idag. Hon fick dock gå lite skänkelvikningar och öppna, annars stelnar hon till alldeles för mycket.

För första gången red jag inte Cola som unghäst, tänk min lilla Cola är 7 år nu. Hon fick gå ganska ordentligt idag, hon hittar på ganska mycket konstigheter under ett ridpass men vad gör det?

Jag har dessutom passat på att bestämma var jag ska lösa ridhuskort i år! Ett ridhuskort är dock redan löst, jag har ju alltid fler än två. Men jag har löst ridhuskort på klubben jag tävlar för och ska lösa på ett ställe närmare hemma perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0