Dagens träning

Idag blev det träning, vi var sena från början och sedan lyckades vi pricka en olycka på motorvägen också. Men det hela gick smidigt och vi var på plats precis när träningen skulle börja. Men när man tränar privat är tiden inte alltid så jätte viktig och jag fick skritta fram henne ändå!

Träningen var mycket öka, minska, flytta för båda skänklarna. Det var i stora drag var framridningen gick till. Jag fick mycket kritik för jag "hängde på halsen" det låter värre än vad det är men jag lutar mig framåt när jag rider och ibland gör jag det lite för mycket. När jag rider Cola och hon drar så ibland så orkar jag inte alltid sitta emot när hon gör så.

Under framhoppningen var där några som hoppade och rev, då fick Cola ett frispel och bockade och lyckades sparka i sargen också, hon var väldigt pigg och busig på träningen.

Ibland när jag rider mot hinder så blir Cola oengagerad och det verkar inte riktigt som hon har riktigt koll på vad hon ska göra och tänker "hoppsan var där ett hinder" och då blir det ibland lite konstigt. Men hon hoppade fint idag i övrigt och när vi kom lite nära så var hon riktigt snabb i frambenen idag och var inte nära en bom!

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

Fin blogg du har :)

2012-01-14 @ 17:00:35
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0