First time in my life!

Så kan man med stora drag förklara vad jag har hittat på den senaste veckan. Jag har tyvärr inte haft tillgång till dator under halva veckan, vilket är beklagligt och detta resulterade i dålig uppdatering.

Jag har som sagt var hittat på många saker för första gången i mitt liv, jag har själv gjort en resa och varit borta i ett par dagar.

Från att i fredags em påbörjat resan på cirka 140 mil (!) hem, att vara hemma sent på fredagskvällen. För att på förmiddagen på lördagen befinna mig på tävling och tävla Cola, som jag inte ens hade ridit sedan i måndags. Förberedelserna var inte på top, men det gick... Mycket tack vare fantastiska människor som hjälpt mig rida Cola och motionera henne på andra sätt!

För att sedan idag gå in och debutera 1,20, dessutom var klassen Nationell. Jag kan inte mer än säga att jag har en fantastisk häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0