Träningen som inte blev någon träning igen...

Jag måste erkänna att jag är måttligt trött på blåsten, klass 1 varning idag. Vist det blåste inte så mycket i "grund" blåsten men byarna däremot var där däremot bra blås i.

Så vi tog beslutet om att inte köra och träna idag, dels på grund av att vi måste ut på motorvägen och det tar cirka 25 min med bil och släpp till träningen. Därför vågade vi inte riskera någonting, man vet ju inte hur det blir när man kör hem dessutom. Dem hade förutspått att det skulle bli värre när vi skulle åka hem. Så vi vågade helt enkelt inte.

Well, i morgon ska det däremot bli träning istället om blåsten inte ställer till det än en gång. Mina hästar fick dock vila idag, så jag måste försöka longera Cola en liten stund på förmiddagen innan hon ska få åka med på träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0