Falsterbo shopping tisdag

Igår var enda dagen jag åkte till Falsterbo, vi tittade på unghästarna och shoppade lite. Egentligen tycker jag att det är roligast att åka ner på fredagen och se Nationshoppningarna, men iår var jag bara ledig tisdagen som vi kunde åka ner till Falsterbo på, därför blev det så.
 
Här är vad jag shoppade
Vinrött Lyckås schabrak (jätte bra hemma schabrak, priset på dem gör det inte sämre)
Grönt Lyckås schabrak
Blå långärmad Equiline tävlingströja
Blå kortärmad Kingsland tävlingströja
Två bett
Schockemöhle piké tröja rosa
HV Polo piké tröja rose
Kingsland dunväst
Ett par handskar
HV Polo väst
 
Altså mest ridkläder blev det iår nere i Falsterbo
 
Lite bättre bild på tröjorna och västarna, men dem syns inte riktigt bra ändå men det får duga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0