Helsingborg Indoor Summer Games

Idag var jag och Cola och tävlade i Helsingborg på deras inomhus tävlingar. Idag hoppade vi bara en 1,15 klass som var regional. Detta var vår första inomhus tävling sedan vecka 7, så det var väldigt länge sedan jag tävlade inomhus med Cola och vi har inte tränat inomhus på väldigt länge heller.
 
Framhoppningen var ganska rörig, tidvis var där väldigt många ryttare inne på framhoppningen. Cola var pigg men hoppade bra inne på framhoppningen.
 
Inne på banan gjorde vi det man inte ska göra, det kändes som vi var dåligt förbereda och jag fick inte upp tempot och fick ingen bra rytm till de två första hinderna, därför trillade både 1:an och 2:an. I övrigt hoppade Cola fint och alla distanser gick väldigt bra, hon blev inte stark eller så och det kändes rytmiskt och bra efter andra hindret.
Bild från i april, jag lider av lite (mycket) bildbrist. Måste ordna fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0