Klippa?

Cola blir grymt svettig efter alla ridpass, det tar riktigt långt tid för henne att torka. Egentligen tyckter jag inte alls att hon har lång päls. Men hon blir ändå jätte svettig, jag funderar på att klippa henne?
 
Jag är emot att klippa en häst på sommaren, då jag anser att det förstör sommarpälsen och dem inte blir lika fina i pälsen. Men klipper man dem regelbundet borde det inte vara några problem?
 
Klippa eller inte klippa?
Bild från förra året i september när Cola blev klippt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag brukar klippa min på sommaren... klipper honom året runt rättare sagt, så klipp du :)

Svar: Jag tänkte också göra det! Eller jag måste det hon blir så svettig hela tiden.

2012-07-07 @ 16:25:18
URL: http://produktnissen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0