Dagens ridning

Det blir även idag ett sent mobil inlägg. Det var inte så länge sedan jag kom hem från jobb.

Jag började med Cola, hon fick gå ute på vallen. Idag vet jag nere i backarna och hon fick mycket träning upp och ner för dem i skritt och trav. Jag testade rygga henne, ibland går det och vissa dagar går det inte. Idag var hon rätt tjurig på den biten. Det är inte jätte lätt att rygga med gramanen. Sen i galoppen red jag verkligen i så kort galopp det bara gick ner till ån. Sen på vägen hem släppte jag efter och lät henne galoppera riktigt fort. Sedan gjorde jag om detta ett antal gånger innan jag avslutade passet.

Tarisen gick också på vallen men hon går inte lika tufft och jag ställer inte riktigt samma krav på henne som cola i nuläget.

En söt tari som väntar på att komma in får stå för dagens bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0