Tretorn falsterbo

Jag fick som sagt var hem mina Tretorn för någon dag sedan. Det var ett parti som kommit till Skara för att det var ett restparti som inte motsvarade tretorns krav/förväntningar. Dock är det inte andra sortering utan 1.a sortering.

Anledningen till detta tror jag är innergrejen i hälen som är säkert 1,5 dm hög och gör det jätte svårt att få på och av stövlarna. Anledningen till att man har gjort denna är antagligen barnsjukdomarna med dåliga dragkedjor på de tidigare Tretorn stövlarna.

Så här ser den ut

Det är även väldigt bökigt att dra upp dragkedjan för den där innergrejen som går riktigt högt upp.

Jag har fått ta på mig stövlarna med skohorn (som alltid) och lite (mycket) våld, speciellt första dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0