Vad händer?

Jag tänkte att jag skulle blogga om vad som egentligen hade hänt här sedan sist, men jag insåg precis att jag inte riktigt vet vad som har hänt.

Igår tränade jag i alla fall Cola, det gick sådär. Hoppade inte jätte många språng. Men tyckte inte riktigt att det gick jätte bra i alla fall.

Idag har jag ridit lite på Cola, lite trimning blev det i alla fall på henne. Tarisen fick ett riktigt genomkörarpass med sporrar. Mina hästar rids som regel aldrig med sporrar hemma men det finns undantag. Undantaget är att Tari inte är riden på jätte länge med sporrar och inte varit hemifrån på också väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg och fina hästar! :) vad tävlar du för klasser? mvh Lisa

Svar: Just nu tävlar jag tom 1,20 hoppning.

2012-06-22 @ 23:14:31
URL: http://lisacarlsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0