Dagens nödvändiga shopping

Det finns faktiskt shopping som kallas så och idag tyckte jag att det var precis alldeles nödvändigt allting jag köpte på Hööks.

Detta var vad som inhandlades, man måste ju ha lite sårvårds saker nu när man har en häst som har ganska många sår och är sydd på benet och i och med det är lerigt utomhus måste man lägga om bandaget så fort hon har varit ute.

Jag passade även på att köpa ett par fälltävlansskydd fram i rött till Cola. Jag tänkte dock inte rida fälltävlan, men dem verkade bra att ha till hagskydd som var min tanke.

Så här ser dem ut, ska bli spännande att testa dem.

Angående skydd i hagen, mina hästar har skydd i hagen i vissa perioder, när det är frusen mark eller snö/is har dem alltid det. Sedan varierar det lite. Dem har inte det alltid. Nu när Cola är skadad och får lov att gå i stor hage och göra utlopp för sin överskottsenergi som hon verkligen gör är det ett måste att hon har benskydd.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-04 @ 00:18:40
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0