Det blir inte som man tänkt sig

Det känns som jag alltid har denna rubriken. Men nej, dem sista dagarna har inte varit enligt planen. Trött och saker och ting ville sig inte riktigt, har dock inte med hästarna att göra utan mer med mitt resande och tröttheten.

I torsdags var min mamma snäll och körde till kliniken med Cola, stygnen togs och hon röntgades både ben och rygg och allting var jätte fint, vi envisades om att vi ville ha henne röntgad både rygg och ben. Ryggen var jätte fin, perfekt. Benet har ju varit röntgat sedan tidigare men de var fint även nu. Skönt!

Cola var ohalt innan böjprov, på böjprov reagerade hon knappt ytterst ytterst lite. Men detta berode med största sannolikhet på såren. Så jag får lov att börja rida henne igen, Lycka! Hon ska dock ta det väldigt lugnt har vi bestämt. Men skönt att det gick så bra som det gjorde.

Jag är evigt tacksam att det inte gick värre än vad det gjorde med Cola, riktigt riktigt skönt. Jag och mamma är fortfarande överens att det var det läskigaste vi sett, och vi har sett mycket! Jag trodde aldrig att jag skulle få rida henne så här fort, jag sa att jag var glad bara jag fick tävla henne i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0