Försökt mobilblogga men det ville sig inte...

Idag har jag försökt blogga från mobilen, men det gick inte lika lovande som jag hade förväntat mig...

Idag red jag Tarisen hemma på banan. Hon var helt som vanligt, bockig och skuttig och tycker att när det blir för jobbigt då bockar man och galopperar lite så slipper man kanske arbete. Men så lätt kommer man inte undan. Arbeta måste man ju även om man kallas Tarisen.

Cola har varit fortsatt pigg och glad och visar verkligen det ute i hagen, då hon bockar och hoppar och håller på med diverse olika lekar (så länge leken inte heter skada sig så får det vara ok....). Cola är förvånansvärt pigg och glad, med tanke på omständigheterna och vad hon varit med om.

Pralin fick vila idag.

I morgon är tanken att:
Tari ridas på banan hemma, fokus skänkelvikningar, ökningar/minskningar.
Pralin tömköras på banan hemma.

Men det kan ju förändras med väder osv, jag hörde att det skulle kunna bli ganska många minusgrader i natt och då finns risken att banan fryser och då blir det ridhus istället. Men så ser planen ut.

Bockiga Tarisen.


Kommentarer
Postat av: JN ridsport

Blogga via blogg app? :)

2012-03-03 @ 00:57:37
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0