Gårdagens motionering

Igår red jag Tari på eftermiddagen. Hon fick gå mycket skänkelvikningar precis som jag planerade, även en hel del inslag av ryggning när hon inte riktigt ville som jag, då hon tyckte det var bekvämast att bara bocka och galoppera lite. I slutet började hon gå i en mycket bättre form, precis det jag strävar efter.

Pralin blev tömkörd, även det enligt planen. Fast det gick lite si och sådär. Pralin bråkar lite och det är väldigt svårt att få henne att inte göra det. Men när hon gick så gick hon riktigt fint och arbetade på bra i en helt ok form och var inte alls så stark som hon var när vi började passet.

Kommentarer
Postat av: Stina - SODRESSAGE.SE - Vinn ett BR schabrak

Var gärna med och tävla om ett schabrak från BR, sponsrat av Butik Quse på min blogg!

2012-03-07 @ 14:57:57
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0