Idag klev jag av Cola

Så skulle man sagt på norrländska, jag som den senaste tiden har hört väldigt mycket norrländska. Men jag föredrar min skånska framför allt annat!

Jag skulle i alla fall rida Cola för första gången på två veckor, altså för första gången sedan olyckan. Cola var pigg och glad och skulle ta det lugnt och det var vi inte riktigt överrens om. Så hon blev lite vild och tog och gjorde några regälla bocksprång och jag var inte riktigt med så jag flög av.

Första gången någonsin jag flyger av Cola som i vanliga fall är jätte snäll att rida, men hon har så mycket överskottsenergi nu. Det var bara att hoppa upp och fortsätta rida ett tag.

Det var något liknande detta Cola gjorde med mig på ryggen.

Efter jag ridit Cola fortsatte jag med Tarisen och Pralin. Inget märkvärdigt men dem blev motionerade, finns inte jätte mycket att skriva om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0