Ny häst

Som jag skrev igår kom det ny häst hit.

Herr C (tänkte kalla honom det här i bloggen, givetvis har han ett annat namn).

Han är en fyraårig valack. Ägs av uppfödarna till honom och är hos mig på tillridning/utbildning.

Det hela började med att ägarna ville att jag skulle ha honom här och utbilda honom och jag lovade att fundera saken. Sedan åkte jag och mamma och tittade på honom, det gick till ungefär som en provridning, bortsett från att jag inte red honom. När vi tittat på honom så bestämde vi oss för att ta emot honom här och igår kom han hit. 

Han är väldigt söt och har en häftig uppsyn tycker jag och är inte brun som mina andra hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0