Ohändelserikt

Här händer inte allt för mycket. Hästarna rids och trimmas här hemma. Dem har vila från hoppning och träning just nu. Men vi hoppas att vi snart är tillbaka...

Jag är så taggad på att börja träna och tävla Cola igen, hon har inte hoppat sedan helgen vecka 8, då var hon hur fin som helst på tävlingen. Riktigt riktigt duktig. Allting var så perfekt och veckan efter händer det som inte ska hända olyckan.

Jag är oerhört tacksam att allt gick som det gick och att jag kan hålla igång Cola smått ändå. Hon bockar och busar mer än vanligt nu. Tänk om det hade varit värre? Men som tur var är det inte så. Jag har fortfarande minne av dem scenerna som utspelade sig den där lördagen, förtvivlan, ångesten. Känslan av att inte veta utgången, men som tur var gick allting oerhört fort. Aja nogpratat om de.

Och lilla Herr C hade busat i hagen (dock hade alla gjort detta) men det var bara han som hade fixat en 8:ad sko. Så hovis var här igår och fixade detta.

Bild från förra tävlingen med Cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0