Mycket händer, men lite tid!

Var ska vi börja någonstans? Länge sedan jag skrev här.

Cola tävlade för första gången sedan olyckan förra söndagen, hon hoppade riktigt riktigt bra. Jämna runda fina språng banan igenom på en regional 1,10. Dock hade vi för långsam tid för att bli placerade. Men det kändes super att inleda tävlingarna efter olyckan. Om några helger får hon gå 1,10 och 1,20 istället.
Hon tränade markarbete härromdagen, det gick bra. Bara ryttaren som behöver finslipa lite till på de där.

Tari var på djursjukhuset häromdagen, hennes hosta och trötthet blir hon inte av med...Massa prover togs och nu är hon insatt på behandling som förhoppningsvis ska hjälpa henne.

Idag fick jag även min nya GPA hjälm och GPA tröja, riktigt fina!

Lite ovanlig hjälm som är en GPA evolution ton in tone med läder! Snygga läderdetaljer i brunt på hakbandet, skärmen och nackskyddet. Nu har jag tre GPA hjälmar.

Tröjan var också förvånande snygg och passade perfekt!

Kommentarer
Postat av: rusch

Varför är det nödvändigt med så dyr utrustning?

2012-05-11 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0