Aldrig hemma!

Jag lyckas aldrig med att vara hemma, på fyra dagar har jag lyckats besöka 4 olika flygplatser (varav tre i Sverige och en utomlands).
 
Idag har varit en riktigt besvärlig dag dock, ofrivilligt har jag tillbringat aldeles för många timmar på flygplatsen, varför måste man ha el på flygplanet? Är det inte onödigt? Detta ledde i alla fall till en massa förseningar, inställa flyg och ett flygbolag som levde på hoppet. Men jag kom fram efter mycket om och men och min planering raserade som vanligt, snart är det inte lönt att planera någonting längre!
 
Jag tränade Cola igår, det gick bra, red bara markarbete, min tränare tyckte det var onödigt att hon skulle hoppa igen för att hon hade gjort det jätte många dagar, jag bara men de var jätte länge sedan, de bara ja sedan i onsdags, jag bara ja men de känns som en evighet sedan.
 
Det blir så när man inte har varit hemma fredag-söndag heller och borta onsdag-torsdag också! Mycket resande helt enkelt.
Jag och Barack Obama lättade efter beskedet att han är president i fyra år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0