Klippt

I helgen klippte jag Cola. Cola brukar vara väldigt stökig och besvärlig och klippa. Hon tröttnar och blir förbannad helt enkelt, så vi brukar alltid ha besvär med henne, ibland har hon fått lugnande (men de hjälper inte speciellt mycket, hon behövde ju fyra doser för att man skulle raspa tänderna och hon var inte ens lugn då). Ibland har vi fått hjälp att klippa henne.
 
Så fick jag tipset att testa klippa halva Cola ena dagen, så jag klippte ena sidan i lördags och det gick jätte bra, jag slutade innan hon tröttnade. Sen i söndags klippte jag andra halvan av Cola och även det gick riktigt bra! Ett nytt koncept som funkade hur bra som helst på Cola! Det gäller att vara lugn och metodisk och sluta innan hon hinner tröttna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0